Nuevo número telefónico  961 20 68 35

rsz 1img

EOI de València: novetats

Espai Virtual

L'Escola Oficial d'Idiomes de València oferix una plataforma virtual perquè aquelles professores  i  aquells professors que ho desitgen puguen albergar-hi les seues aules virtuals dels seus cursos oficials.

Les vostres professores i els vostres professors us informaran si utilitzen aquest recursAules virtuals de professors (a títol individual), utilitzades com a recolzament de l'ensenyament presencial.

• Aules virtuals per a cursos de formació interna, o projectes, dins de l'EOI de València.

•  L'accés complet als cursos requereix que dediqueu un minut a la creació d'un nou compte d'usuari vàlid en aquest lloc web.

•  Ompliu el formulari de Nou compte de la dreta amb les vostres dades i trobareu les instruccions d'entrada com alumnes en Moodle i en la vostra aula virtual (si s'escau).

•  Cada curs requereix també una "clau d'acéss" que serà proporcionada pel vostre professor o professora.

Traducció automàtica

Calendari escolar

Consulta de Notes

Les notes dels primers cursos (NB1/NI1/NA1) estaran disponibles gradualment al llarg de la primera quinzena de juny.

Les notes de les Proves de Certificació es publicaran en les dates indicades en el Calendari de les Proves de Certificació.

*Abans que les notes estiguen disponibles, constarà "no apte" o "pendent de qualificació".

Ha d'introduir la lletra del seu NIF (DNI) en majúscula i el número d'expedient que consta de 7 dígits (de no ser així, haurà de completar-lo amb zeros a l'esquerra)

Visitants

Hi ha 96 convidats/des i cap membre en línia